Kızlar 21+3 haftalık hamileyim üç gündür göğsümün arasınin hemen altı sanki yara var yemek yutunca dahi yanıyo cayır cayır maden suyu içtim soda içtim bı fayda etmedi..Normalde ara ara mide yanması yaşıyodum ama bu bambaşka sanki midem yara olmuş su içsem bile cayır cayır yaniyo..Aranızda böyle olan var mı nasıl çözüm buldunuz??..Ayrıca bebeğim cinsiyeti kız🌺Kaynanam diyo bebeğin saçları çıkmaya başladıgi için oluyo ama bence alakası yok