Bende acilden geliyorum şekerim 2 haftadır kendiliğinden düştü. Anı olum gerçekleşebilir dedi doktor . Neden bilmiyorum anlamadım benimde bebeginde kg si yerinde . Hersey normaldi.hatta şekerim ilk zamanlar yüksekti bile diyebilirim. Bir anda neden böyle düştü aylıklar 50 55 yokluklar 100 110