Hgergy Kürtaj sonrası rahim ağzındaki enfeksiyonum rahim içine yayıldı. Hastanede antibiyotik tedavisi alıyorum. Çok ama çok moralim bozuk. Hamile kalamazsam diye çok korkuyorum
Momofelisa Hgergy benimde rahimde enfeksiyonum vardı, çoklu antibiyotik tedavisi ile atlattım. Sizde kafanıza takmayın. Antibiyotik sonrası tekrar bir biyopsi yaptırıp geçip geçmediğine emin olabilirsiniz
Momofelisa Hgergy tüp bebekle hamile kaldım canım. Farklı farklı bisürü sorunlarım vardı benim. Ama rahim enfeksiyonu hamile kalmama yada düşük yapmaya sebep olabiliyor. Doktorum rahmin tamamen temiz olduğundan emin olduktan sonra embriyo transferi yaptı çok şükür tuttu oda
Hgergy Momofelisa çok şükür. İnşallah ben de sorunsuz çocuk sahibi olabilirim çok üzülüyorum. Enfeksiyon dışında bir sorun yok gibi şuan. Çıkmaz da inşallah 😔