Neferut Doktorum başından beri mayıs sonu yada en geç haziranın ilk haftası doğurursun diyordu, bende üzerinde baba ile ilgili çok güzel bi yazı olan zıbın aldım, babalar gününde kızıma giydirip süpriz yapacaktım ama 40+2 olduk bizim kız hala gelmedi 😂 boş zıbın vericem sanırım bu gidişle 😭😂