1aleyna_ Herkese merhaba arkadaşlar 5 buçuk yaşındaki oğlumun sol göğsünde hafif şişlik farkettim çok endişelendim zaten panik bor insanım böyle sorun ile karşılaşan var mı aranızda herhangi bir acı falan yok göğsünde