Bebeğime doğumun ertesi günü test yapıldı hem kımıldadı için hemde kulak içi ıslak oldu için başarısız dedi 5. Gün tekrar test yapıldı bebeğim durmadı daha sonra emzir dedi emzirirken gene Bıraz kımıldar gibi oldu gene olmadı ama bi ara emerken kımıldamadı ama dr gene başarısız dedi derin uyuması gerekliymiş bayramdan sonraya kaldı testi panik evham yaptım benim gibi olan var mı