Hatice09 Merhaba arkadaşlar aklıma takılan bişi var şuan çalışıyorum 21haftalık hamileyim Doğumdan sonra anneye tanınan yarım gün çalışma hakkı var net bi bilgim yok fakat kullananlar var bilginiz var mı bu konuda
Hulya57 Hatice09 o sadece memurlara galiba canim bende calişiyrm suan hamileym öyle bişey olsa keske normal sektördeki calişanlarada
2cocuk2kopek Hatice09 yarim gun degil aslinda o bebek emzirmek icin 1.5 saat veriyolar onu nasil kullanacaginda sana kalmis. Ama yine 7.5 saati dolduruyosun
Semencivraci Hatice09 yarim gun calisma talep edebilirsin is yerinden tabi kabul ederlerse ama yarim maas aliosun o zaman benim bir arkadasim ole yapiyordu. Hi onun disinda gunluk 1.5 saatlik emzirme hakkin var ama 7.5 saati dolduruosun maasinda tam oluyor.
Minnoskaan Hatice09 çocuğun 5 yaşına gelene kadar yarı zamanlı çalışabilirsin bu tüm sektörlerde geçerli. Ben özel bir bankada çalışıyorum ve bizim bankada uygulanıyor sadece maaşını da ona göre yarım alıyorsun