Eli0-fffffff Kızlar hepinize merhaba 23 günlük bebeğim var yüzünde ve kolunda birkaç tane isilik başlangıcı gördüm içeriği temiz gülsuyu ile bebeğinizi silin diyorlar bilgisi ya da önerisi olan varmı
mervemurat16 Eli0-fffffff ben gül suyu ile siliyorum bayağı geçti düzenli duş alsırın sürün günde iki kere
ZeynepDuru17 Eli0-fffffff benimde var birazcık banyo yaptırınca gidiyo ve ben yüz silme pamuguyla ılık suyla hergun siliyorum
Selma2412- Eli0-fffffff benim de bebeğim 24 günlük bizde de var gül suyu geçirir mi acaba bende sürsem
Eli0-fffffff mervemurat16 özellikle önerdiğiniz bi gülsuyu markası var mı. Banyo konusunda çok özenli davranıyorum sık sık yıkıyorum
mervemurat16 Eli0-fffffff gülbirlik gül suyu kullanıyorum vegan bizim işimizi gördü etkisini ertesi gün gösterdi hemen.Ben pamuğa döküyorum öyle sürüyorum günde üç kez galan tekrarlıyorum.
MomyAsli_ Eli0-fffffff benim evim o kadar güneş alıyor ki duramıyorum nefes alamıyorum besleenemiyprum. Kaynanamın arka cephe güneş görmeyen boş eşyalı evine geldim yorganla uyuyoruz. Sizler duyunca bebeği doğunca da bu eve getirmeyi planlıyorum cidden
Eli0-fffffff MomyAsli_ benimkide inanılmaz güneş alıyor evi havalandırdıktan sonra güneşliği açamıyorum