Bebekten bebeğe değişse de ortalama memnuniyeti merak ettiğim için soruyorum. Diğer mamalara göre uygun fiyatlı olarak gördüm. Kullanıp memnun kalan var mı? En çok hipp marka öneriliyor, bebivita da muadiliymiş aynı fabrikada üretiliyormuş. Yenidoğan bebek için almalı mıyım?