Kızlar burada daha önce paylaşmıştım fetal dna yaptırdım aslında bebeğimin ikili test ve ense kalınlığı olması gereken boyuttaydı o yüzden hiç beklemediğim bir yerden geldi bana detaylıda perinatoloji uzmanı fetal yaptırmak isterseniz bence düşünebilirsiniz dedi çünkü ense kalınlığı sınırdaydı sonrasında ben fetal DNA için kan verdim 12 gün sonra bebek için kan sonucu yetersiz dendi elim kalbimde beklerken bir kere daha kan verdim sonrasında artık bıraktım her ne olursa olsun benim evladım o ellerini ayaklarını hissediyorum görüyorum sadece doğuma kadar olan sürecimi iyi geçirmek istiyordum artık ve bugün kan verdiğim Labaratuvar geri döndü bebeğimin sonucu TEMİZ çıkmış Allahın izniyle sağlıklı görünüyor dedi uzman dünyalar benim oldu burdan bunu yaşayıp korkanlara vesile olsun istedim benim bayramım birdi iki oldu akşam da eşime babalar günü hediyesi olacak çok mutluyum 🙏🏽 Allah kimseyi evladıyla imtihan etmesin 🌹