Curious Kızlar 5 haftalık hamileyim, 2 günde 1 kusuyorum, daha doktor randevuma da var, tecrübeli hamileler ne yapabilirim?
iremd-1798 Curious bende de var canım reflü ilaç kullanıyordum ama hamilelikte bırakmak zorunda kaldım. Şuan 36+1 deyim ama zor geldim. Yediklerine içtiklerine çok dikkat etmen lazım. Bir de bana renni Duo ve renni çiğneme tableti verildi ama 20 li haftalardan sonra. İlk zamanlar da ilaç vermeyebilirler. Bu durumda istersen süt maden suyu gibi içecekleri deneyebilirsiniz. Elden inanın bir şey gelmiyor 😟
Crnsln Curious dr prilam diye bir hap var hamileler için ben nerdeyse 20. Haftama kadar kullandım. Eğer doktor kontrolüne daha varsa eczanelerden alabilirsin. Kusmaya ve bulantılara iyi geliyor. Benim artık kusmaktan kılcal damarlarım çatlamıştı ilaç iyi geliyor
Curious iremd-1798 Çok teşekkür ederim bilgi için 💞 Geçen gün gerçekten boğazım tahriş oldu ve kan geldi ya 🤦🏼♀️ Çok fena durumdayım 😓
Dennz iremd-1798 12 haftadayım bana çiğneme tableti yazdı doktorum isterseniz yazarlar ghafta ile ilgisi yok
iremd-1798 Curious anlıyorum çok zor oluyor bende şuan aynı durumdayım bugün iyice fazlalaştı ve beni mahvetti 😭
minnosmakarna Curious benimde aynı şekilde artık kan geliyordu ilk başlarda prilam diye bir ilaç verdi doktor bir adet gece yutuyordum gün boyu bulantım vs hiç olmuyordu 4 adete kadar kullanılıyor günde doktorunuza söyleyin eziyet cektirmeyin kendinize ben çok direndim ilaç kullanmiyom diye ama baktım olacak gibi değil zaten zararsız bir ilaç
Curious Crnsln Çok teşekkür ederim tavsiye için 💞, en azından bayram sonrasını bekleyip, doktora gidince yazdırayım bare 🙏🏼🙏🏼
Curious minnosmakarna Çok teşekkür ederim tavsiye için 💞, en azından bayram sonrasını bekleyip, doktora gidince yazdırayım bare 🙏🏼🙏🏼
iremd-1798 Dennz ben 20 den sonra başladım o yüzden söyledim erken yazıyorlarsa ne güzel o yanmayı çekmek çok zor gerçekten 😟