Arkadaşlar 26.haftadayım aşırı halsizim hiçbir şey yapmak istemiyorum. Midem de de bir tuhaflık var ne yesem taşa dönüşüyor sanki içerde sizce nedendir böyle olan var mı aranızda? Bir de geçen birkaç tahlil yaptırdım henüz doktora gösterme fırsatım olmadı ama bakabilecek biri var mı endişelenmek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler