Bebeğim 3 aylık kızlar hep aynı doktor takip etsin istiyorum gelişimini. 2. Ayına kadar şehir hastanesinde yattı o hikayemiz uzun cok şükür simdi iyi orada takip eden Bi doktor vardı yıldızımız hiç barışmadı özel , devlet farketmez güvenebilirsin diyebileceğiniz Bi doktor önerisi bekliyorum tecrübeli annelerden