Rabia06 Kızlar ya bebegm Rahme yerleşmşti Kafası rahmdeydi 30+2 haftalıgız otrdgmda rahmimden karnma dogru böyle sanki damar atiyo gibi oluyo sizdede öylemi pit pit pit diye 😂 gıdıklaniyorum Sanki varmı aynısını yaşayan otrsam bu pit pitlar oluyo uzanıncada nefesm gidiyo 😂 ahh ahh bi an önce dogsalar keşkeemmmm
Polo Rabia06 27+2 deyim. Bugun ilk kez öyle hissetim. Sürekli karnımın içinde seyiriyor gibi hareket ediyor. Sebebi bu muymuş ?
Yalinn8 Rabia06 evet oluyor, daha asagidaysa ve kalp atisi gibiyse rahimdeki atar damar oluyor kendisii😉
Rabia06 mceren evet canm ritmik gidiyo bi süre sonra kesiliyo demek ki hiçkirik buymuş ☺️ Çok sagol canım bu aralar bide adet agrısı gibi agrım oluyo kasıklarımda 😏
Rabia06 Yalinn8 rahimdeki atar damar bu zamana kadar hiç atmadı şimdi mi atacak 😂 bencede bebegin hiçkirigidir kesin
Polo mceren vaaay :) Deişik bişeymiş. Bende yarın randevum var, bu hissi soracaktım isabet oldu konu :) Teşekkür ederim
Vethekelif Rahmindeyse atardamarın da olabilir canım ama pıt potlar genelde hıçkırık oluyor karnında seğirme gibi oluyor
Rabia06 Vethekelif pit pit atiyo bi süre sonra kesiliyo ☺️ Rahmdeki atar damara hiç dek gelmedim ilk kez böyle hissettim ☺️
Rabia06 mceren inşallah öyledir kızımda 34 haftaöda erken dogm riskim vardı umarım bundada öyle olmaz 😏
Yalinn8 Rabia06 bu zamana kadar atmamis olsa yasamiyor olurdunuz😉baskidan hissetmeye basladiniz,tek cevaba toleransiniz var anladigim kadariyla
Vethekelif Rabia06 bir süre sonra kesiliyorsa hıçkırıktır artık ağzını açtığı icin içinde bulunduğu suyu içiyor ve o hıçkırıyor ki bu sağlıklı olduğunu gösteriyor
mceren Rabia06 canım benim 25. Haftamdan beri erken doğum riskim var. Çok şükür 32 haftalık olduk. Öğrendiğimden beri de baş aşağı pozisyonda. Allahım sağlıklı sıhhatli zamanında kucağımıza almayı nasip etsin.
Sinem1051 32-4 olduk aynısını dün yaşadım kaşığımın üstüde pıt pıt pıt 10 sefer falan yaptı belki ben acaba kalbi mi dedim
Rabia06 Vethekelif sagol canım benm bildigim iyi oldu ilk hamileligimde hiç dek gelmedim ama bu demek ki sürekli hiçkiriyo 😂 tosuncugumm