Mimi_7 evet çünkü benim kasilmalarim ve sancım oluyordu 25 den beri nstye bağladılar birde ben enfeksiyon olmuştum oda tetiklemisti iki kere antibiyotik kullanmak zorunda kaldım doktorum bana aniden kisaladabilir çok dikkat et demisti o yüzden hep dikkat etttim ama şuan çok şükür rahatım yaklaşık üç haftadır sadece ağır iş yapmıyorum eşimle yardimlasarak yapıyoruz onun dışında sosyal hayatıma yavaş yavas yavaş geri döndüm çok sukur 35. Haftaya girdik bugün oncesinde bebesin basida asagidaydi benim hep oda baskı yapıyordu o yüzden hep dikkat ettim