Hiranurunannesiii Kaderrr12 Ben gebelik şüphem var dedim o şekilde almışlardı ama basit bişeyde söylebilirsiniz rahatsızım ama gebelik şüphem var diye.
Patatesavakado Kaderrr12 tek testle kalmayın 3 4 test alıp hepsinde çizginizi teyit edin hepsinde çıkarsa eminim vardır :)