Sbhakcnn Hamile anneler sizinde ayaklarınız çok agrıyomu 🥹ben çok fazla ayakta kaldıgımda yada gezdiğimde ayaklarımın üstüne basmakta zorlanıyorum
Kubraalp67 Sbhakcnn hem ayağım ağrıyor hem de böyle uyuşukluk hissediyorum normal mi bilmiyorum ama bazen el parmaklarım da uyuşuyor geçmiyor da kolay kolay.
Ofelya_1 Hem ayak ağrısı hemde kol ağrısı çok yaşıyorum magnezyum ve kalsiyum degerlerimde iyi çıktı doktor ilaç yazmadi ama aşırı uyuşma ve ağrı var neden oluyor bilmiyorum