Benimde oluyor 34+5 im sona yaklaştık o yüzden galiba bazen afedersin ucunda tutuyormusum gibi oluyor yuruyemiyorum uzaninca düzeliyor ara ara ağrım oluyor yere oturamiyorum dün saglik ocağına gittim pazartesi muaynem var zaten sordum ebeye sancın olsa böyle sakin duramazsin dedi usutmus veya enfeksiyon olabilir dedi bence son haftalar artık o yuzden