Merhaba anneler,
Çok şükür kontrol muayenesinde bebeğimin kalp atışını duyduk. Doktorumla bu ikinci muayenemdi. İlk muayenede olduğu gibi ikincide de sadece folik asit kullanıp kullanmadığımı sordu. Bayramdan sonra tekrar randevu al gel dedi. Bir de ilk görüşmede kan uyuşmazlığı ile ilgili bilgiler verdi. Ancak beslenmeyle ilgili cilt bakım ürünleri vs hiçbir şey söylemedi herhangi bir öneride bulunmadı nasıl beslendiğimi sormadı vs. Yani normal mi bu durum doktor mu ilgisiz yoksa ben mi fazla beklenti içerisindeyim bilemedim ?