Aleynadd Hamilelikte ne kadar sıklıkla yediniz kendimi durdurmuyorum ya 2 tane bazen 3 tane yiyorum böyle çok yiyip doğum yapanlar yazsın da içimi rahatlatsın🫠
1prensesannesi__ Aleynadd okurken agzim sulandı normalde eksi sevmem ama 1 kilo erigi bitirdigimi biliyorum bu hamileligimde 🤣
iremd-1798 Aleynadd kaç haftalık hamilesiniz 😅😅 valla ben mide yanmasından bırakın ekşiyi meyve yiyesim bile gelmiyor da 😅
bahocum Aleynadd ben de çok severim ama o kadar limon tansiyonunuzu etkileyebilir biraz fazla gibi sanki
ecmelmirzaogluu İlk haftalar elma gibi kesip limon yediğimi biliyorum günde üç dört tane 🥹 bir zararını görmedim haha
iremd-1798 Aleynadd ahahah harikaymış afiyet olsunnn limon zarar vermez diye düşünüyorum 🥹 ama ileri de dayanılmaz yanmalara neden olabilir bana kalsa oturarak uyucam o derece hahaha 🥹 36+1 deyim bende 🤭
ASE6154 Aleynadd fazla yemeniz hem tansiyon sorunu yapabilir hemde kilo kaybı yaşarsınız. Fazla Limon yemek kilo kaybına sebep oluyor, ayrıca mide rahatsızlığı da yaşayabilirsiniz
iremd-1798 Aleynadd amin inşallah ❤️ görürsünüz zaman hızlı geçiyor ben nasıl bu haftalara geldim anlamadım çalışıyorum izne çıkmama 30 hafta var diyordum şimdi 1 hafta kaldı o aradaki 29 haftayı anlamadım desem yeridir 🥹😅 şimdi iyice ağırlaştım dayanamıyorum 😅😅😅