Nissyoo Kızlar ben birkaç ay önce düşük yaptım sonra genetik test yaptırdım mthfr c6 gen pozitif çıktı heterozigot yazıyordu bugünde adetim bir gün gecikti test yaptım 18 çıktı iki günde bir kan verip değerin yükselmesine bakıcam ancak bazı dktorlar kan sulandırıcı başlatıyormjş önlem amaçlı ben araya bayram girecek diye bi doktora gidip göründüm başlatmayacağını söyledi başlanmalımı acaba başına böyle durum gelem varmı
Aslan97 Nissyoo bende de kan pıhtılaşması var hamile kaldığımı öğrendiğim gün doktora gittim kan sulandırıcı iğne ve ilaç yazmıştı kimi doktorlar keseyi gördükten sonra yazıyormuş
E_Duha Nissyoo biz öğrendiğimiz gibi başladık riske girmek istemedim 3 düşüğüm oldu çünkü hem corasprin hemde oksapar kullanıyorum
kubrakta Nissyoo bence riske girecek bir şey değil bir zararıda yok zaten hemen aczaneden coraspirin 150 mg al kullan kesinlikle faydasını göreceksin canım benim kan pıhtılaşması falan gibi bir durumum olmamasına rağmen ilk gebeliğimde su azalması sorunu yaşamıştım bu ikinci gebeliğim doktor bana yazdı başından beri kullanıyorum önlem almakta fayda var dedi
beyazmelegim Evet bendede 2 3 gen heterozigot, heterozigottan korkmayın diyorlar eğilim var diyorlar sadece bende kese görünce oksapara ve aspirine başladım kimi doktor keseyi gördükten sonra başlatıyor ama önlem almak gerekirdi her doktorun tedavisi başka
Nissyoo beyazmelegim beyazmelegim değerim biraz arttıktan snra önlem amaclı başlatan doktor bulup ona devam etmeti dusunuyorum bnde insallah bulurum iyi doktor
Nissyoo E_Duha bnm gittigim doktor neden başlatmadı anlamadm istanbuldamısınız hangi doktora gidiyorsunuz
Nissyoo beyazmelegim bn de başlatsın istedim ama başlatmadı istanbuldamısınız iyi bi doktor bulup gitmeyi düşünüyorum
cilekkannesi beyazmelegim bende 10 haftalıkta kaybettim ama kafasında su toplanması olmuş.Pıhtılaşmada böyle olur mu
beyazmelegim Nissyoo İstanbulda yaşamıyorum ama istanbulluyum İstanbulda Reşat bahat adında doktoru çok övüyorlar çevrem o doktorun sayesinde gebe kaldı işinin ehli diye çok duyumlar aldım isterseniz araştırın
Nissyoo kubrakta teşekkür ederim pazartesi bidaha kan vericem yükselişe geçerse inşallah alıp kullanmayı düşünüyorum bn de riske girmek istemiyorum 🥲
Nissyoo Freefam geç olmaz değilmi kan verip yükseliyormı diye takipte olcam ondan snra önlem amaclı baslatan doktorla ilerlemeyi düşünüyorum bnde
beyazmelegim cilekkannesi hiç bilmiyorum sizi yanıltmak istemem Dr herhangi bir araştırma önermedi mi size