Melliisaa gerçekten öyle bende tecrübesizim ilk gebeliğim ama evhamlıyız biraz biz benim de iki gün önce aynı senin gibi oldu nerdeyse hiç hareket yoktu endişelendim ama ertesi gün düzeldi boşluk hissediyorsan muhtemelen kanaldadır her ihtimale karşı sen hazırlıklı ol doğum başlamadan da hareketler azalıyomuş öyle okumuştum