Seymavahit60 vardı Aslında ama Doğumdan sonra
İğne vururuz ikincide tehlikeli oluyor demişlerdi sonra 2 hafta önce durmuş kalbi gene vurmadılar iğne sonra hamile kalı kalmaz kanamaları başladı sonra iğne burunca düzeldi herşey doktorlar bazen insanın ağzına
Ediyor eğer kanaması olmasaydı ilkinde hiç
Olmadı belki buda ölevekti yani kanama olunca yaptılar ipneyi