Fulyaasc bebek sıcak ortamdan çıktığı için ben hastane çıkışını uzun kollu tuttum ama kat kat yapmadım. Mesela iç hırkası oluyor ya onu eledim. Ya kısa kollu zıbın üstüne tulum, ya da kısa kollu tulum üzerine ince alt üst. Hastaneler çok sıcak olmuyor. Dışarıya da çıkınca yavaş yavaş inceltirsiniz. Battaniye almicam. İnce pamuk battaniye vericem. Evde de muslin örtüyle