Kızlar selam. Hamileliğimin başından beri en çok zorlandığım konu duygusal değişimlerimdi belki de ama artık duygusal olarak o kadar yorulmuş hissediyorum ki.. çocuğumun çok şükür kusma tansiyon mide yanması vs gibi zorlukları olmadı şimdiye kadar, bel ağrısı çekiyorum oturup kalkamayacak kadar olduğum zamanlar oluyor bu kadar. 32+3teyim. Gebeliği öğrendiğimde sigarayı bıraktım bu da beni yoran ayrı nefsi bir mücadeleydi. Ve hala devam ediyor. Stres yönetimim bitti bi anda sanki. Bazen bitsin artık istiyorum sıcakların bastırmaya başlaması kilo alışım eski enerjimin çeyreğinin olmaması sonra dönüyorum ona da ağlıyorum. Hepsi çok normaldir büyük ihtimal ama ailemden uzak oluşum sürekli ağlamam yıldırdı beni. Zaman geçtiğinde pişman olup özleyecek miyim bu zamanları?