Kızlar geçen hafta cumartesi günü kan verdim 255 çıkmıştı çarşamba günü verdiğimde 4 katı artması gerekirken 8 katı arttı 2.115 olmuştu cuma günü verdiğimde ise 4500 dü özel bir kliniğe gittim laboratuvar dışarıdaymış oraya gönderiyorlarmış neyse bir gün sonra yani bugün özel bir hastanede verdim 4115 çıktı betam düşmüş neden böyle oldu bilgisi olan var mı ve kesede görünmüyor hala vajinadanda bakıldı çok stres yaptım 4 binlerde görmeyip sonra görenler ve iyi gideniniz var mı