Kızlar 6+1 haftadayım, 3 gündür kasıklarımda karnımda ağrı var. Ayağa kalktığımda bu ağrı daha çok oluyor.doktoruma söyledim. Önemli olan kanama olup olmaması dedi. Bugün de ayakta ya da yatarken farketmiyor hareket ettiğim an aniden kramp girer gibi ağrım oluyor rahmimde. Hareketsiz uzanırsam hiçbir şeyim yok. Sizce bu ağrılar normal mi? Yaşayanlarınız var mı. Lekelenmem şu ana kadar yok çok şükür. İlk gebeliğim olduğu için bilemiyorum normal mi