ceren-123 6+2 deyim kızlar karnımda vücudumda şişlik hissediyorum yani 6 haftada karın belli olmaz diye biliyorum, sizler nasıldınız 6.haftada fikirleriniz deneyimleriniz neler 🐣
Mavi1638- ceren-123 benim 2ci hamileligim karnm var o yuzden evelden kucuk kalmşti karnm kendim 55kilo olsamda😂 sadece benim problemim ayak şişliyi bende cok şişiyo ilk hamileligimdeki bacaklarmi atsam korkarsiniz o yuzden simdiden hiss ediyorum basladgnj😂
sevimmm16 ceren-123 ceren-123 6 haftalığım ama 2 haftadır şişlik var bende karbım birden 3 aylık gibi çıktı
Smilesra ceren-123 evet canım adet olmuyor uz ya içerde birikiyo şişiriyor bebek kücük dahi olsa karın ondan çıkıyor. Benmde 5+5 regl sancıları gibi ağrılarım oluyo arada ve göğüslerim çok ağrıyo hassas ve dolgun. 62 kiloyla kaldım hamile bakalı. Kalp atısı ne zaman duydunuz sizler
Gizems2906 Ben de 6+1 den size sorayım. Karın-kasık ağrın var mı? Kramp girer gibi ağrın oluyor mu benim 3 gündür var korkuyorum
Leylagny Gizems2906 benim de aynısını oluyor canım Dr bebek yerleşiyor dedi ban korkma dedi kanama vs felan yoksa
Lemakk Gizems2906 evet bende 6+1 im sürekli ağrıyor kahverengi leke bile var doktorum çok normal dedi
ceren-123 Mavi1638- 48 kiloyum bende 😂 psikolojik mi acaba diyorum ama aynada görebiliyorum şişliği fark ediliyor
ceren-123 Mavi1638- kabullenme sürecindeyim ben sanırım daha farkında değilim 2 aylık evliyim bebiş 6 haftalık istiyordum ama hemen olacağını hiç düşünmedik 🫠
_Melikee_ bende 6+3 üm belim ağrıyor ve karnıma kramplar giriyo normaldir sanırım 🤔 karnım 4 aylik hamile gibi şiş
ceren-123 _Melikee_ benim doktorum normal olduğunu söylüyor canım kanama olmadığı takdirde yerleşiyor bebek diyorlar