DilaaS Merhaba arkadaşlar ben 12 haftalık gebeyim sizce bebek bezi stoğu yapmaya başlamak için erken mi? Hangi markaları önerirsiniz?
sutlukahve_ Bence stok yapmak doğru değil her bezi her bebek kullanamiyor maalesef alerji yada pişik yapıyor bazıları o yüzden aldığınız bez bebeğe alerji yaparsa kullanamazsınız bence stok yapmayin