Ebruebos Kızlar bugün 14. Gün dün pik görmüştüm. Çatlamış değil mi bugün ? Biraz koyu çıkınca bilemedim. Dünki test sonradan dağıldı öncesini çekmiştim onu da attım
Ebruebos lilyum_ peki bugünü ve yarını da mı değerlendiricem canım? Önceki ay 10. Gün pik görmüştüm erken olmuştu. Bu ayda öyle olacak diye 11. Günden beri değerlendiriyorum
lilyum_ Ebruebos onu bilemiyorum normalde yumurtlama ve sonrası 2 gün değerlendiriliyor ama siz her gunu degerlendirmissiniz. Sperm kalitesi acisindan ara mı vermek gerek acaba bilemedim canım