selencinaar Bu bir teori. Keseden değilde kesenin yerinden yapılıyor tahmin. Doktorun ultrason ekranında ortadan hayali bir çizgi çekiliyor kese solda kalıyorsa kız, sağdaysa erkek deniliyor. Şöyle de oluyor anne karnında size göre sağdaysa bebek kız,soldaysa erkek. Bu hamileliğimde yaptık doktorumla ve doğru çıktı 😀 tabiki bu bir teori eğlencesine denedik.