Teacherblue ya gerçekten tebrik ederim sizi bu kadar az kilo alanlara hayranım 🥹 benim ilk 3 ay çok iyiydi ama 4. Ayda bir anda 5 kilo aldım nasıl aldığımı ben bile anlamadım 🥴 sonra ipin ucu kaçtı tabi 27 haftalığım ama 10 kilo aldım şekerim de çıkmadı doktorum multivitamini kesti iştah açıyor dedi benim bi de sigara sorunum olduğu için aklıma geldikçe sürekli bişeyler yeme isteği duyuyorum stresten muhtemelen o çok etkili oldu 🥲