Bebetoomm bende de panik atak vardı, benek doğmayınca apar topar ameliyat kararı aldı doktor ve o an sadece bebeği düşünmüştüm aklıma hiç onlar gelmemişti ama planlı bi sezaryen geçirseydim eminim aynı olurdum bende çok korkardım belden uyuşturmadan. Devlette yapacaksanız eğer seçme şansınız olmuyo maalesef belden tercih ediyorlar, benim de ameliyat sırasında biraz gözlerim kararır gibi oldu çekiştirmeleri hissedince tansiyonum oynadı sanırım ama etrafımda 3-4 kişi vardı makinalara bağlısın zaten anlık takip ediyolar hemen biri iyi misin diye sordu biraz başım dönüyo dedim diğer damar yolundan ilaç yaptılar hemen toparladım kendimi. Yani böyle anlatınca korkunç gibi oluyo ama hiç değil, benim bebeğim 2130 gr doğru o an küvöze girecek girmeyecek düşüncesiyle bişey düşünememiştim açıkçası panik atağım bebeğe odaklıydı. Ama uyuşukluk geçiyo korkmayın 🤗 ameliyat esnasında da kendinizi kötü hissettiğiniz an zaten değerlerinizden anlayıp anında müdahale ediyorlar 🤗