umuut basın sagolsun canım bende 27 haftalik sezeryan dogum dan sonra kaybettim bi süre dusunmedim 2 aydır korunmuyoruz rabbim sağlıklı sıhhatli bi bebek nasip eder inşallah isteyen herkese doktorun sorun yok diyorsa korunma canım ben ilk zaman cok kötü idim doktor sordu ben iyi değilim istemiyorum suan dedim geçen ay gittim korunmuyorun sorun olurmu dedim yok olmaz dedi düşünebilirsin sana kalmış dedi bekliyorum artık rabbim ne zaman verirse artık