Kızlar regla 3 gün var bugün kan testi verdim negatif 0.200 çıktı. erken gebelik testi de negatif ilk çocuğumda regla 3 gün kala öğrenmiştim testle kanda 113 çıkmıştı şuan hiç bişey yok umudu kesmeli miyim yoksa regle geçmesini mi beklemeli miyim ilk çocukta erken öğrendiğim için şimdi de çıkar diye düşünmüştüm