Sani 3 gun embrıyosu bu sabah test yaptım negatıf gıdıp kan testı verdım sonuc 40 cıktı2 gun sonra tekrar verıcem saglıklımıdır kızlar 11 gun 40 cıkmadı bıraz duşuk sankı inşallah sonradan yuksek cıkar 😔
SCtrhp Sani bence çok güzel çıkmış eğer 5. Gün embriyosu olsaydı belki düşük denilebilirdi ama 3. Gün embriyosu o yüzden hiç üzülüp stres yapmayın inşallah sağlıklı bir şekilde artarda bebişiniz sıkı sıkı tutunur size 🤲🏻