Kızlar dün de yazmıştım regl ağrısı gibi hiç geçmeyen kesilmeyen ağrım var bebekte çok hareketli bu sabah doktoruma geldim nst çekildi sancım çıkmadı doktorum alttan muayene etti rahim uzunluğum da gayet güzel çıktı serum bağlandı serum bitince ağrım geçti hastaneden çıkmıştım şimdi tekrar başladı hafiften doktorum birşey olursa diye özel numarasını verdi bağırsaktan da olabilir dedi aynı durumu yaşayan var mı?