Mucizem0301 Merhabalar, E bebekte korbell markasına ait çöp kutusunu kullanan var mı?Gerçekten gerekli mi? Olmasa da olur mu
Hulya5581 Mucizem0301 ben kullanıyorum aktif olarak ek gıdaya geçene kdr kullanmadım ek memnunum kokuyu gerçekten hapsediyo bez atarken kokuyu alabiliyorum kapatınca hiç koku yok
SrpYlmz Mucizem0301 yani sürekli bezini çıkıp atabilcekseniz lazım değil bence ben büyük bı binadayim coplerim toplanmiyor sürekli gidip atma imkanım yok o yüzden aldım korbell
Mervepera Mucizem0301 ben çok memnunum ilk baslarda almamıstım ama sonradan aldım hem çöplerin içine atmıyorum kokmuyor ayrı yere atılmıs oluyor ister aksamdan aksama at ister dolunca at mis 🤭
_moom Mucizem0301 bence çok gereksiz. Hergün düzenli olarak atmanızı tavsiye ederim. İçinde dışkı var nede olsa kokmasa bile böcek yapar ya iğrenç
Eduahm Bizim evde çöp atmak konusunda sürekli tartışma çıkıyor eşimle sen at ben atiyim diye 😂 o yüzden aldım ben, durursa kokar diye endişe ettiğim icin
_moom Mervepera cevremde ondan alan herkes çöp biriktiriyor bunu gözlemlediğim için yazdım benim yorumum sizi ilgilendirmez
Mervepera _moom herkese açık yerde gayet ilgilendirir biriktirsede birsey olmuyor kullanmadıgınız şey hakkında ön yargılı yorum yapmayacaksın o zaman
Gg5348 Mucizem0301 eğer balkonunuz falan varsa ben çok zorunlu değil sonuçta her türlü bez çöpü bu her gün atılacak normal bir çöp alınıp balkona atılabilir ama bütçe ayırabiliyorsanız alınır koku yapmayan bir ürün gerçekten
Dilekveuzum Balkonunuz varsa orada çöpü tutabilirsiniz ama banyonuzda kullanacaksanız çok kullanışlı, ilk çocuğumda uzun yıllar kullandım hiç koku olmuyor, şimdi yine hamileyim tekrar alacağım kampanya kovalıyorum 😃
Esum48 Mucizem0301 ben aldim muglada yasiyorum sicak havadan dolayi normal cop kokar balkona da koyamam giris kattayim kediler geliyor balkona copu eseliyor. Bu yuzden onerdiler ve aldim kullanan arkadaslarim cok memnun☺️