busragulll kilo almaman daha iyi düzenli yemeğini ye zaten bebeğin almak istediğini alıyor o 5,6 kg alan arkadaşın dikkat etmez ise 20 /25 kg alarak doğuma gidecek zaten meşakkatli bir şey doğum Psikolojisi bozulacak kilo fazlalıkları ndan 59 ile hamile kaldım 53 e düştüm 24 haftaya kadar Sonra almaya başladım 65 kg oldum diyet el devam ediyorum gebelik şekeri var şuan 38. Haftaya yarın giriyorum bebek 3 gün önce 2900 kg idi boyu nu sormadım. 34 te 47 cm idi boyu uzun 😄😄olacak benim kız yani senin aşırı. Kilo alman ile. Bebeğin kilo alması hiç alakası yok protein kalsuyum sebze meyve düzenli beslen zaten bebek. O kadar güzel kodlanmış ki kendine yarayanı almaya Gebeliğin tadını çıkar