50_68 Merhaba anneler 24haftalık hamileyim ve araştırma yapıyorum henüz çamaşırlar ve banyo ürününde bi alışveriş yapmadım en sona bıraktım çamaşır için sabun tozu mu yoksa bitkisel çamaşır deterjanı mı önerirsiniz? Birde leke çıkarıcı kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız ne kullanıyorsunuz? Şampuan da önerisi alabilir miyim?
cLearQueen 50_68 yok daha bebek kiyafetlerini yikamadim. Onceden kendimiz icin de kullanmistim cok guzel yapısı dokusu kokusu. Yumusaticıya gerek bile yok
myavocado 50_68 ben deterjan siveno sıvı çamaşır sabunu, leke çıkarıcı baby me aldım. Temiz icerikli olması önemli. Sabun tozunu, iyi durulanmayabiliyor kalıntı kalır diye çok önermiyorlar özellikle yenidoğana sıvı olanlar daha iyi bence.
chaos 50_68 ben green clean kullanmıştım kızım için ama şimdi baktım fiyatı almış başını gitmiş şu granülmatikler makineyi tıkıyor zamanla diyorlardı öyle mi gerçekten acaba
Fatoss-16 50_68 sabun tozu makinalarda kalıntı birakiyo diye söylemişti servis o yüzden üni baby kullanıyorum
blovec 50_68 bebek şampuanı yağı vs incia aldım çok öneriyorlar içeriği temiz. Deterjanı da Green clean aldım zaten kendime de toz deterjan sevmiyorum hep sıvı alıyorum ama henüz kullanmadığım için iyi kötü yorum yapamayacağım