Ygmr01 Kdg bu bayram bilmiyorum ama geçen bayram benim doktorum gitmişti. Yerine nöbetçi doktor bakıyordu bir kişi vardı. Bu sefer de yoktur diye bende randevu almadım. İsterseniz arayın sorun yoksa boşuna gitmiş olursunuz
myavocado Kdg değişiyor, genelde nöbetçi doktor kalsa da çoğu doktor izinli oluyor, arayip öğrenin mutlaka gitmeden
mucizemgelsin61 Ay evet bende buralarda kalayım ben soracaktım siz sormuşsunuz devlet 10 gün sonraya veriyor çok geç 😏
Ayliz010 Kdg benim.doktorum yok malaesef dogum olrsada ebe bakarms vs devlete sevk verirmis ne diye doktorsum sne ozaman hemen doktorumu degistirixem.baska hastaneye gecicem yurt disina gtms kendisi
_almirasmom Kdg benım ozel klınık doktorum bugunden ıtıbaren bayramın 4. Gunune kadar kapalı sonra acılıyor haftaya 20 sınde
Melliisaa Kdg 19′u bayramın son günü ya 20’sinde benim Doktorum işbaşı yapacağını söyledi ama her Doktor böyle mi bilmiyorum 9 günlük tatile çıkmadı benim doktor
Mervepera Kdg kimi dr yok canım hastane tabiki acıktır illa dr vardır ama benimki yok mesela perşembe gününden izin almıs ayın 21 inde is bası yapacak yok yani