Dün geçmeyen karın sertliğim vardı 3-4 saat sonra bir anda vajina bölgeme sancı vurdu saniyelik bu 4-5 kez tekrarlayınca doğurucam galiba diyip duşa girdim ve kendimi hastanede buldum nst bağlandı hiç bi sorun yok. Duştan sonra sancı da kesildi. 3-4 gündür kabızdım Ebe gaz olabilir dedi. Varmı böyle bi durum yaşayan hala geçmedi sertlik ama sancım yok.