Hastanede yatma sebebiniz ne acaba?
Benim bebeğimin karın çevresinde de gerilik mevcut. Bebeği besleyen damarda çentik sebebiyle olan bir şey ben de ki. Sıkı takipliyim. Haftalık suyuma, dopplerime ve nst ye bakılıyor. Bunlar iyiyse gittiği yere kadar bekleme taraftarı oluyor doktorlar genelde.