busraarici haklısınız o konuda önerilmez diyenler var, benim doktorumun kullanabilirsin dediği yağlar içerisindeydi,açıkçası zararına yönelik de net bir şey görmedim, okumadım. ben sürdüm bir kaç kez ama sanırım diğerleri ile devam edip kantoronu doğum sonrasına bırakmak daha iyi olur