Hanımlar dün kontrolüm vardı 12+4 ve doktor basta kontrol etti bacaklarını acmayınca ayaklarını da göremedi bağdaş kurmuş bi yarım saat yürü gel tekrar kontrol edeceğim dedi . Geri gelince bacakları açılmış doktor %90 kız dedi Dünyalar bizim oldu ama bir şeye takıldım görseli atabilirsem . Bebişimizin yandan duruşta altında bir çıkıntı var sizlerde de var mıydı cok merak ettim