Nescafe Gold kahve ile yapıyorum 2 kaşık kahve koyuyorum istersen şeker ekle. Sonra üzerine yarım çay bardağından biraz fazla sıcak su ekleyip mikser ile çırpıyorum köpük köpük oluyor. Daha sonra bardağa buz atıyorum süt koyuyorum yarısından fazla sonra da yaptığım kahveyi ekliyorumm çok hoş oluyor. 🤗