Ben daha üç aylıkken dedemi kaybettim. Dört gün boyunca babannemlerle kaldım. Mezarlığa da gittim cenaze namazına da gittim. Morgda da bulundum fakat içeri almadılar uygun bulmadıkları için. Biraz sizin yapınızla alakalı bir durum. Çok ağladım üzüldüm ama diğer türlü gitmeyip içime atsaydım daha kötü olacağımı biliyordum. Benim çok yakınım olduğu için böyle oldum ama sizin sanırım çok yakınınız değil.