GuzelMelegimm ilk başlarda hastanem farklıydı oradaki doktorlar bebeğimin kilosunun ileride olduğunu söylüyordu ama hiç böyle bir durumdan bahsetmediler. Bazı nedenlerden dolayı mecburen hastanemi değiştirdim. Orada böyle söylediler anlamadımneden böyle yaptılar. Eşim tanıdığı bir doktora danıştı. O da garip bulmuş söylenilenleri. Normal süreci bekleyip son anda durum ne olursa ona göre hareket edilebilir demiş.