Bir aylık bebeğim var. Gaz problemi vardı damla aldım zinco biraz düzeldi derken maalesef kucağıma çok alıştı. Bunu söylediğimde kötü anne muamelesi alırım diye korkuyorum tabi ki onu çok seviyorum kucağımda olmasini da ama emzirip yatirdigim an bagiriyor ağlıyor yanımda bana yardımcı olacak kimsem yok evde ne yemek yiyebiliyorum ne de başka işlerimi yapabiliyorum hiç uyumuyor bensiz artık gündelik hayatima devam edemiyorum bu durum beni zorluyor yanına atlet tişört koyuyorum oda nafile bugün kahvaltı yapamadım çamaşır makinesine çamaşırı dahi zor attm. Kucağıma alıyorum gazını çıkarıyorum bazen kucağımda bile durmuyor. bu durum 40indan sonra düzelir mi daha mı kötü olur nasıl bir çözüm bulabilirim?🥺