Eme2 ben preklamsi+eklamsi geçirip 34+2 de doğuma alınmıştım bebeğim 9 gün küvezde ben 6 gün hastanede yattık 1750 doğdu 1600 e düştü sonrasında 1750 ye tekrar ulaşınca taburcu ettiler çok şükür ciğerleri gelişmişti sarılık vs olmadı oyüzden bizi kendileri taburcu etti şuan 52 günlüğüz 3700-3800 e ulaştık bile🫶🏻